EBOOK O PISANIU

Pisz konwertujące
strony docelowe

Poznaj sprawdzone metody webwritingu, które sprzedają.
Zdobywaj klientów dzięki słowom.

Opowiadaj. Pokaż problemy. Podaj rozwiązania.
Zachęć do działania.

✍️ Pobierz demo ebooka oraz dołącz za darmo do 10 dniowego kursu konwersacyjnego pisania, które zaangażuje Twoich czytelników.


.

✍️ Gotowe frameworki

Nie myśl jak to napisać. Sięgnij po schemat i napisz to dobrze.

✍️ Porady poparte przykładem

Od razu widzisz, jak można wykorzystać wiedzę w praktyce.

✍️ Recepty pisania

Przestań na ślepo dobierać słowa.  Zobacz jak rośnie sprzedaż.

EBOOK O PISANIU

Nie wiesz co napisać?

…też nie wiedziałem.

👋 Możesz znać mnie z przeprojektowani.pl, przepisany.pl, lub jako autor kursów na edugrafia.pl. 15 lat działam w branży edukacji online.

Przez ten czas stworzyłem mnóstwo treści. Nie zawsze było kolorowo. Sprzedając produkty cyfrowe wydatki na reklamy często przewyższały zarobki. 😐 Byłem bliski rzucenia tego wszystkiego.

Aż do czasu…

🚀 Zdałem sobie sprawę, że każdy odnoszący sukcesy twórca cyfrowy potrafi pisać.

Zacząłem uczyć się sprzedaży słowem. Odkryłem, że dobrze napisana strona docelowa w połączeniu z email marketingiem, to jedna z najlepszych rzeczy, jakie mogłem zrobić, by osiągnąć wolność jako twórca cyfrowy.

Jeśli umiesz pisać, możesz mieć więcej klientów, bez konieczności zwiększania ruchu na stronie. Nie martwisz cię cały czas o płatne reklamy (sam ich praktycznie już nie stosuję).

😍  Teraz Twoja kolej…

Stworzyłem dla Ciebie ebook, który jest jedyną pomocą pisania, jaką musisz mieć, myśląc o sprzedającej stronie docelowej.

✍️ Zbiór formuł i przykładów opartych na zdobytym doświadczeniu. Stosuję te taktyki do sprzedaży własnych projektów.

POZNAJ KLUCZ DO SUKCESU

Za mała konwersja?

Średnia konwersja strony wynosi 2,35%. Mało prawda?

A co gdybym powiedział Ci, że dobrze napisane strony konwertują w okolicach 11%? Jak widzisz jest więc o co walczyć.

Poprawa tekstów, to jeden z ważniejszych elementów jakie możesz zrobić dla swojego biznesu online.

DOBRE PISANIE = ZYSK

Optymalizuj koszty

W przeciwieństwie do płatnych reklam, efekt zmiany stylu pisania zostaje na stałe.

Copywriting strony docelowej ma kluczowe znaczenie dla optymalizacji kosztów pozyskiwania klientów. Naucz się pisać świetne strony docelowe, a zwiększysz sprzedaż przy mniejszym ruchu i kosztach.

PISANIE JAK ROZMOWA

Pisz konwersacyjnie

Nauka pisania, to nie tylko sztywne reguły copywriterskie.

Twój tekst musi trafiać do klienta jak naturalna rozmowa. Pokażę Ci mnóstwo technik na swobodne pisanie w stylu konwersacyjnym.

ZACHĘĆ ICH DO KONWERSJI

Pisz perswazyjnie

Konwersacja, perswazja, storytelling…

Pisanie na stronach landing page, to szereg ważnych umiejętności. Wszystkie wymagają doświadczenia.
Nie martw się. Z ebookiem odkryjesz metody przekazywania wartości produktu.

TECHNIKI PISANIA

Poznaj strategie pisania

Każda zmiana drobnego detalu w tekście, może zmienić czytelnika w płacącego klienta.

Przekażę Ci techniki pisania dotyczące wszystkich elementów i sekcji, z których składa się strona docelowa. Od górnego nagłówka, po opisy produktu, tabele cenowe, wezwania do działania.

ROZDZIAŁY

Co znajdziesz w środku?

✍️ Rozdział 1. Cele strony docelowej

Czy Twój klient wie co sprzedajesz? Pokażę Ci, jak tekstem wyjaśnić sens produktu i stworzyć dobre, pierwsze wrażenie.

✍️ Rozdział 2. Budowanie wartości

Propozycja wartości, to element, który powinien przewijać się w Twoich tekstach, bez względu na rodzaj produktu.

✍️ Rozdział 3. Skuteczne nagłówki

Jak stworzyć hipnotyzujące nagłówki? Jak umieścić w nich korzyść oraz funkcję? Otrzymasz gotowe szablony.

✍️ Rozdział 4. Przekonywujące opisy

Jakie są elementy skutecznego opisu? Jak wykorzystać analogię, pytania oraz czas?

✍️ Rozdział 5. Prezentowanie korzyści

Jak podkreślić korzyści, które zapewniasz? Jak pisać o rozwiązywaniu problemów? Czy pisać też o funkcjach produktu? Jak wykorzystać psychologię w webwritingu?

✍️ Rozdział 6. Skupienie uwagi

Jakie są techniki na podtrzymanie uwagi czytelnika? Jak ukierunkować klienta na zakup? Jak pisać w konwersyjnym tonie?

✍️ Rozdział 7. Budowanie zaufania

Jak stać się wiarygodnym i budować autorytet? Jak pisać, by zredukować obawy związane z zakupem?

✍️ Rozdział 8. Opowiadanie czyli storytelling

Storytelling w copywritingu może wyróżnić Cię na tle konkurencji i pomóc wywrzeć trwałe wrażenie na odbiorcach.

✍️ Rozdział 9. Skuteczne CTA

Jak za pomocą korzyści napisać etykietę przycisku akcji? Sprawdź sposoby na wykorzystanie techniki pilności i zaangażowania.

✍️ Rozdział 10. Strona konwersji

Ostatnia strona w lejku sprzedażowym, czyli strona konwersji. Jak ją napisać, by postawić kropkę na „i”?

„Pisz konwertujące strony docelowe” to:

  • 280 stron wiedzy zamknięte w ebooku (pdf)
  • wiedza bez lania wody, konkretne przykłady
  • mnóstwo gotowych tekstów do użycia
  • BONUS: lista szablonów i porad na przyciski CTA
  • BONUS: frameworki na skuteczne nagłówki

OPINIE

Zaufaj innym

⭐⭐⭐⭐⭐

Magdalena Parys – Web Content Specialist w Shoper.pl

Świetny e-book dla każdego, kto działa w branży e-commerce i zajmuje się webwritingiem. Rafał Wróbel nie tylko tłumaczy, dlaczego pewne elementy na stronach docelowych są ważne, ale też, jak je wdrożyć w praktyce.

⭐⭐⭐⭐⭐

Milena Świętońska z Webwavecms.com

Szybkie i zrozumiałe teksty, przydatne zwłaszcza dla osób związanych z redagowaniem treści sprzedażowych i SEO. Pomysł z arkuszem i przykładowymi tekstami CTA jest świetny, jeszcze szybciej można znaleźć inspiracje do własnych tekstów na stronę.

⭐⭐⭐⭐⭐

Peter Buoh – CEO agencja marketingowa GOOD Gdynia.

Stałem się posiadaczem tego e-booka, ponieważ już wcześniej miałem styczność z produktami Rafała. Wiem, że za każdym razem materiały 'dowożą’ solidna dawkę wiedzy. Mogę potwierdzić, że tym razem nic się nie zmieniło i to kolejny materiał na najwyższym poziomie. Gorąco polecam każdemu, kto chce zdobywać kolejne umiejętności i budować wielkie rzeczy.

WARTO WIEDZIEĆ

Odpowiedzi na kilka dobrych pytań