EBOOK O PISANIU
Pisz konwertujące
strony docelowe
Poznaj sprawdzone metody webwritingu, które sprzedają.
Zdobywaj klientów dzięki słowom.
Opowiadaj. Pokaż problemy. Podaj rozwiązania.
Zachęć do działania.
✍️ Pobierz demo ebooka oraz dołącz za darmo do 10 dniowego kursu konwersacyjnego pisania, które zaangażuje Twoich czytelników.
EBOOK O PISANIU
Nie wiesz co napisać?
…też nie wiedziałem.
👋 Możesz znać mnie z przeprojektowani.pl, przepisany.pl, lub jako autor kursów na edugrafia.pl. 15 lat działam w branży edukacji online.
Przez ten czas stworzyłem mnóstwo treści. Nie zawsze było kolorowo. Sprzedając produkty cyfrowe wydatki na reklamy często przewyższały zarobki. 😐 Byłem bliski rzucenia tego wszystkiego.
Aż do czasu…
🚀 Zdałem sobie sprawę, że każdy odnoszący sukcesy twórca cyfrowy potrafi pisać.
Zacząłem uczyć się sprzedaży słowem. Odkryłem, że dobrze napisana strona docelowa w połączeniu z email marketingiem, to jedna z najlepszych rzeczy, jakie mogłem zrobić, by osiągnąć wolność jako twórca cyfrowy.
Jeśli umiesz pisać, możesz mieć więcej klientów, bez konieczności zwiększania ruchu na stronie. Nie martwisz cię cały czas o płatne reklamy (sam ich praktycznie już nie stosuję).
😍 Teraz Twoja kolej…
Stworzyłem dla Ciebie ebook, który jest jedyną pomocą pisania, jaką musisz mieć, myśląc o sprzedającej stronie docelowej.
✍️ Zbiór formuł i przykładów opartych na zdobytym doświadczeniu. Stosuję te taktyki do sprzedaży własnych projektów.
POZNAJ KLUCZ DO SUKCESU
Za mała konwersja?
Średnia konwersja strony wynosi 2,35%. Mało prawda?
A co gdybym powiedział Ci, że dobrze napisane strony konwertują w okolicach 11%? Jak widzisz jest więc o co walczyć.
Poprawa tekstów, to jeden z ważniejszych elementów jakie możesz zrobić dla swojego biznesu online.
DOBRE PISANIE = ZYSK
Optymalizuj koszty
W przeciwieństwie do płatnych reklam, efekt zmiany stylu pisania zostaje na stałe.
Copywriting strony docelowej ma kluczowe znaczenie dla optymalizacji kosztów pozyskiwania klientów. Naucz się pisać świetne strony docelowe, a zwiększysz sprzedaż przy mniejszym ruchu i kosztach.
PISANIE JAK ROZMOWA
Pisz konwersacyjnie
Nauka pisania, to nie tylko sztywne reguły copywriterskie.
Twój tekst musi trafiać do klienta jak naturalna rozmowa. Pokażę Ci mnóstwo technik na swobodne pisanie w stylu konwersacyjnym.
ZACHĘĆ ICH DO KONWERSJI
Pisz perswazyjnie
Konwersacja, perswazja, storytelling…
Pisanie na stronach landing page, to szereg ważnych umiejętności. Wszystkie wymagają doświadczenia.
Nie martw się. Z ebookiem odkryjesz metody przekazywania wartości produktu.
TECHNIKI PISANIA
Poznaj strategie pisania
Każda zmiana drobnego detalu w tekście, może zmienić czytelnika w płacącego klienta.
Przekażę Ci techniki pisania dotyczące wszystkich elementów i sekcji, z których składa się strona docelowa. Od górnego nagłówka, po opisy produktu, tabele cenowe, wezwania do działania.
ROZDZIAŁY
Co znajdziesz w środku?
„Pisz konwertujące strony docelowe” to:
- 280 stron wiedzy zamknięte w ebooku (pdf)
- wiedza bez lania wody, konkretne przykłady
- mnóstwo gotowych tekstów do użycia
- BONUS: lista szablonów i porad na przyciski CTA
- BONUS: frameworki na skuteczne nagłówki
OPINIE
Zaufaj innym
WARTO WIEDZIEĆ
Odpowiedzi na kilka dobrych pytań
Wiedza z tego ebooka przyda się wszystkim, którzy posiadają własne strony. Znajdziesz tu mnóstwo inspiracji na to jak opisywać produkty, bez względu czy są to treści cyfrowe, usługi czy fizyczne wyroby.
Ebook to dobry wybór:
– Dla przedsiębiorczych twórców, którzy chcą sprawdzonego systemu pisania.
– Dla osób, które chcą nauczyć się pisać konwersacyjne teksty z odrobiną wywierania wpływu.
1. Wstęp
2. Definiowanie celów strony docelowej
Czy Twój klient wie co sprzedajesz?
Wspomóż się wizualnie
3. Budowanie mocnych korzyści i unikalnej wartości
Pokaż Twój produkt jako lepszą alternatywę
Poznaj słabości oferty
Nie musisz bazować tylko na nagłówku h1
Przykłady formuł USP
Kreowanie unikalnej wartości produktu
Case study
4. Skuteczne tworzenie nagłówków i tytułów
Techniki tworzenia przyciągających nagłówków
Rytm
Zredukuj ból klienta
Wciągnij do czytania
Negatywny ból w nagłówku
Pozytywne punkty bólu
Czy Twoje nagłówki są bezpieczne, czy ciekawe?
Hipnotyzujący nagłówek robi robotę
Nie odkrywaj od razu kart – wciągnij ich
Pytania retoryczne
Wykorzystaj statystykę
Szybki framework, który zawsze działa
Nagłówek h1 to nie miejsce na slogan
5. Tworzenie przekonujących opisów produktów
Elementy skutecznego opisu produktu
Frameworki na podtytuł
Analogie w praktyce biznesowej
Pytania
Czas
Wykorzystaj Preheader
6. Prezentowanie korzyści
Korzyści, korzyści i jeszcze raz korzyści
Lista
Funkcje czy korzyści?
Język techniczny
Reguła FAB
Reguła ACCA
Co z tego?
Strata również sprzedaje
Częste problemy w przekazywaniu korzyści
Wykorzystanie psychologii
7. Skupienie uwagi i ukierunkowanie
Pisz krótko
Stosuj wypunktowania, ikony
Zdecyduj się na jedno wyrównanie
Rozciągnięty tekst
Zastosuj kolumny
Pisz sensorycznie
Dodaj trochę oryginalności
Zmieniaj tempo
Daj sobie przerwę czyli pauza
Płynność zdania
Stosuj zasadę trzech
Porównaj się do innych
Napisz konkretnie dla kogo jest produkt
Stosuj słowa, które sygnalizują usprawiedliwienie
Słowa, które nie konwertują
Usuń zapychacze słowne
Usuń przymiotniki
Zredukuj przysłówki
Usuń powtórzenia
Zwróć uwagę na ton
Pisz na TY
Pisanie w trzeciej czy drugiej osobie?
Stosuj ton aktywny
Pisz konkretnie
Zakotwiczenie pomysłu
Niechęć do strat
Haki
Aliteracja
Złam zasady pisania
(Psst zdradzę Ci sekret)
8. Budowanie zaufania i autorytetu
Buduj autorytet
Jak zredukować obawy?
Wykorzystaj przestrzeń nad lub pod przyciskiem
Opinie, referencje
Sekcja FAQ
O autorze
9. Opowiadanie historii: storytelling w webwritingu
Ćwiczenie pisania opowieści
Nostalgia
Kwestionowanie
Anegdota
Szablony na storytelling
10. Tworzenie skutecznych wezwań do działania
Pisz konkretnie
Czy dajesz faktycznie mocny powód?
Pisz korzyściami
Ograniczenie na przyciskach
Pilność i niedobór
Frameworki na etykietę przycisku
Etykieta w CTA może zależeć od zaangażowania
Dodaj osobowość
Przystosuj tekst do swojej branży
11. Strona konwersji
Buduj zaufanie
Wykorzystaj nagłówek
Skoncentruj się na tym, co po sprzedaży
Rafał Wróbel – autor ebooków na platformie przeprojektowani. Twórca wszelkich treści projektowych na Instagramie, newsletterze czy YouTubie związanych z platformą „przeprojektowani”.
Wydawca kursów, projektant, właściciel wydawnictwa edugrafia.
Tak. Do tej pory pisałem o zagadnieniach ux/ui. Ten ebook w całości poświęcony jest pisaniu na potrzeby internetu.
Przede wszystkim nie znajdziesz tu niepotrzebnych zdań. Szanuję Twój czas i nie wydłużam moich ebooków niepotrzebnymi opisami, historiami i wstępami. Ma być konkretnie.
W innych ebookach autorzy opisują reguły copywriterskie, ale rzadko kiedy piszą konkretne przykłady zdań, jak to powinno wyglądać poprawnie. U mnie znajdziesz setki przykładów przed i po, wraz z krótkim wyjaśnieniem, dlaczego tak to jest napisane.
W tej chwili dostępna jest tylko wersja cyfrowa. Plik pdf bez problemu wydrukujesz.
Tak, podaj dane do faktury w formularzu zamówienia
Za ebooka zapłacisz wygoną bramką płatności easycart. Do wyboru masz:
- Blik
- Przelewy24
- Karta
Ebook po zakupie i płatności przyjdzie do pobrania na Twojego maila.
Pytaj śmiało na kontakt@edugrafia.pl